niedziela, 6 maja 2012

Rozdział 20

Dojechaliśmy wygłupiając się i żartując na całego. W pewnym momencie trochę spoważnieliśmy i wchodząc do ogromnego wielkiego budynku uśmiechaliśmy się tylko do siebie szeroko. Po chwili jak na zawołanie ustawili się koło nas pozostali i stanęli jak wryci na widok Em. Spojrzałam na każdego z nich, widać musiała im się spodobać, bo nie mogli oderwać od niej wzroku, szczególnie Zayn.
,, Pasowaliby do siebie'' - pomyślałam, po czym podzieliłam się swoim zdaniem z Niall'em, który stwierdził to samo co ja. Uśmiechnęłam się do niego, a on zaprosił mnie do siebie do pokoju.
- A co z Emily? - zapytałam.
- Chłopcy już się o nią zatroszczą,o to się akurat martwić nie musisz, a Zayn to już na pewno nie pozwoli, by coś jej się stało - powiedział, na co się zaśmialiśmy.
- Och, Niall. A, i od razu mówię, ja będę chrzestną! - dodałam i już nie mogliśmy, chłopak prawie ryczał ze śmiechu, a mnie już zaczął brzuch boleć od tego wszystkiego.
W końcu jakoś, JAKOŚ, ale jednak doszliśmy do jego pokoju. Chłopak otworzył drzwi i... zaniemówiłam. Był taki cudny, że jakbym mogła to bym w życiu z niego nie wychodziła. Czarno-szare ściany, białe meble i czerwone dodatki sprawiały (choć może mój opis tego nie oddaje), że całość wyglądała nieziemsko, i jeszcze te cudne gitary poustawiane wzdłuż ściany. Zakochałam się w tym pokoju...
Po chwili podziwiania jego ,,dobytku'' blondyn spojrzał na mnie i zapytał:
- Podoba się?
- Niall, jest cudowny. Sam go urządziłeś? - nie mogłam się napatrzeć na cudne gitary.
- Prawie, siostra pomagała - powiedział po czym się do mnie uśmiechnął.
- To muszę przyznać, że twoja siostra ma niezły gust.
Chłopak podszedł do mnie i mnie pocałował. Ogarnęła mnie nagła fala gorąca, z powrotem serce zaczęło mi bić jak oszalałe. Czułam się jak w niebie, chciałam, aby ta chwila trwała wiecznie.
- Przepraszam gołąbeczki, ale.. - usłyszeliśmy nagle głos loczka.
- Kuźwa, Harry! Pukaj jak wchodzisz! - jednak gdy Niall wypowiadał te słowa bruneta już z nami nie było. Zbiegł do salonu do pozostałych oznajmiając im wszystkim, że się pocałowaliśmy.
,, Eh, ten Hazza'' - pomyślałam i razem z Niall'em udaliśmy się na dół. Okazało się, że świetnie się bez nas bawili. Spojrzałam na Em, była teraz taka szczęśliwa. Już chciałam coś powiedzieć, gdy nagle usłyszałam burczenie w brzuchu.
- Kurde Harry, co z tym obiadem, który mi tak obiecałeś, hmm? Głodna jestem! - powiedziałam wpatrując się z roześmianego loczka.
Na moje słowa reszta tylko przytaknęła, że też. Był jednak mały problem, nikt nie ugotował obiadu.
- Harry, ty debilu! Zapraszasz dziewczyny na obiad, którego nie ma! - chłopcy rzucili się z pretensjami na Hazzę, a ten bronił swego, że dzisiaj nie jego kolej na gotowanie. Osobiście mnie i Emily chciało się z tego śmiać, dlatego zaproponowałyśmy, że dzisiaj my poszefujemy w ich kuchni.
- Ale jak to? Przecież wy jesteście gośćmi, nie będziecie robiły dla nas obiadu... - rzekł już lekko poirytowany tą całą sytuacją Liam.
- A czemu nie? Przecież was nie otrujemy! - zaczęła brunetka.
- No ja myśle kotek - powiedział Zayn, na co wszyscy zrobiliśmy głośne ,,uuuuuu''. Em się zaczerwieniła.
- To powiecie nam w końcu gdzie jest ta kuchnia czy same mamy ją sobie znaleźć, co? - dodała lekko zmieszana przyjaciółka a mnie zżerała ciekawość co tu się wydarzyło gdy mnie i Niall'a nie było.
- Tak, jasne, już wam pokazuję. - odezwał się ,,mój blondynek'' i zaprowadził nas do wielkiego pomieszczenia.
- Wow - rzekłam tylko, a Em zrobiła to samo - to chyba największa kuchnia jaką kiedykolwiek widziałam!
Chłopak się uśmiechnął.
- Ej, no nie przesadzajcie. Nie jest aż taka wielka - powiedział i pocałował mnie w policzek, po czym zostawił nas same w kuchni.
- No Em, a teraz jak na spowiedzi, co jest między tobą a Zayn'em? Czy wy jesteście razem? - zapytałam, bo już nie mogłam dłużej czekać z tym pytaniem, na co ona zaczęła wszystko opowiadać...
- Jakie to słodkie i romantyczne! - powiedziałam, gdy przyjaciółka skończyła mówić.
- Wiem to - rzekła i zaczęłyśmy razem piszczeć, jednak szybko się opanowałyśmy, bo do nas dołączył...
_____________________________________
Jak myślicie, kto dołączył do dziewczyn?

7 komentarzy:

  1. Booże ! Kocham to ! Dziewczyno jesteś świetna ! < 33 Czekam na nexta :**

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo ja cież pierdziele :O
    mega rozdział, super, cudo <3
    pisz następny <3
    wydaje mi się, że to bd Harry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee ... Louis ???
    Nie wiem ...
    Czekam NN ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zayn ;D
    super rozdzialik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ożeszkurwajapierdole <3

    Ale zajebisty blog . Serio przeczytałam wszystkie rozdziały i to jest mega słodkie ;* Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział i zapraszam do siebie ;)

    http://gotta-be-you-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. Zapraszak serdecznie do siebie. http://enjoyevery-momentoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten blog ! Czekam na NN .



    P S . Zapraszam na nową odsłonę Skins`ów ! -- > http://skins-new-version.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń